Logo zakengidstiel.nl

Jaarverslag Werkzaak Rivierenland

Werkzaak Rivierenland brengt haar online jaarverslag 2020 uit.

Regio - De coronacrisis had impact op alles en zeker ook op ons werk. Desondanks hielpen we veel mensen aan het werk of aan tijdelijk ander werk. Daarnaast faciliteerden en stimuleerden we de ontwikkeling van werkzoekenden richting werk. Werkzaak draagt bij aan inclusief werkgeverschap en een inclusieve arbeidsmarkt. Iets waar werkgevers, medewerkers én de maatschappij voordeel bij hebben.

Voordelig resultaat

Onze aanpak in 2020 in combinatie met andere factoren buiten onze invloedsfeer vertalen zich financieel in een voordelig resultaat van 9,8 miljoen euro. We realiseerden 41 procent uitstroom wat beter is dan het landelijke gemiddelde van 34 procent. Daar zijn we best trots op.

Inspirerende verhalen

Naast de cijfers vind je in dit verslag veel inspirerende verhalen over corona, werkgevers, onze strategische thema’s en over projecten waar wij aan deelnamen of die wij initieerden.

Bekijk hier het Jaarverslag 2020 van Werkzaak Rivierenland: https://werkzaak-rivierenland.foleon.com/business/jrvrslg20/cover/

Meer berichten