Winnares Laura Meijer (links), neemt samen met haar zoon Thijs (rechts), de cadeaubon van 500 euro in ontvangst.  (Foto: Janet Kooren)
Winnares Laura Meijer (links), neemt samen met haar zoon Thijs (rechts), de cadeaubon van 500 euro in ontvangst. (Foto: Janet Kooren) (Foto: Janet Kooren)

Brils reikt maandprijs FlipPas uit

De FlipPas-maandprijs van april werd mede mogelijk gemaakt door Brils. Afgelopen week werd deze in ontvangst genomen door de winnares, die ook nog eens een feestelijk boeket van Meeuwsen bloemen mee naar huis kreeg.

Ede - Winnares Laura Meijer zat samen met haar zoon Thijs in de auto toen de telefoon ging. “We keken elkaar vol ongeloof aan. Je leest het altijd wel in de krant, dat er prijzenacties zijn van de FlipPas, maar eerlijk gezegd lette ik daar nooit zo op,” vertelt Laura. “Ik gebruik de FlipPas waar ik maar kan, het is echt heel leuk om te doen. Je moet wel een beetje opletten dat je om de punten vraagt, maar je kunt hem bij heel veel winkels gebruiken - en natuurlijk ook bij het tanken.”

Hele gezin

De prijs werd ook door de rest van het gezin, man Edo Huisman en andere zoon Mark, heel enthousiast begroet. En Thijs heeft bij het overhandigen van de prijs al een paar mooie monturen uitgeprobeerd. “De laatste keer dat ik een prijs heb gewonnen was tijdens het zwangerschapsverlof van Thijs,” herinnert Laura zich. “En hij is inmiddels al zestien. Kun je nagaan!”

De FlipPas heeft Laura al redelijk snel omarmd. “Al vrij snel in het begin heb ik de FlipPas aangeschaft. Het hele gezin gebruikt hem op de telefoon. Ik gebruik hem ook wel eens om te betalen, en waar het kan ook bij de parkeermeter. Maar dat is nog niet overal. Ik vind het heel leuk dat de Tielse ondernemers dit samen hebben opgepakt. Het is toch een leuk extraatje als je in de stad bent.”

Henk Willems van Brils vierde in april alweer de tweede verjaardag van zijn winkel. “We hebben veel reacties gekregen op het feit dat we prijzenpartner waren. Daarnaast vierden we dus ook onze tweede verjaardag, het was een mooie maand. Steeds meer mensen weten ons inmiddels te vinden in de Weerstraat en weten dat ze bij ons terecht kunnen voor een bril die net even anders is. In de meeste gevallen zijn dat geen massaproducten, dus loop je niet het risico dat je veel meer mensen met dezelfde bril tegenkomt. En er is voor iedere portemonnee een keuze.”

Meer berichten