Blije winnaars van de Betuwe Kers campagne, samen met vertegenwoordigers van Fruitpartners Blom (Aart Blom), Van der Valk Hotel Tiel (Jorn van Woerkom), Stadspromotie Tiel (Marco van Hoek) en Betuwe Kers (René van IJzendoorn).
Blije winnaars van de Betuwe Kers campagne, samen met vertegenwoordigers van Fruitpartners Blom (Aart Blom), Van der Valk Hotel Tiel (Jorn van Woerkom), Stadspromotie Tiel (Marco van Hoek) en Betuwe Kers (René van IJzendoorn). (Foto: Neeltje van Triest)

Ludieke winactie: méér dan 10.000 inzendingen

Winnaars van de winactie Betuwe Kers kwamen op fruitcorsozaterdag, 21 september 2019, naar Tiel hun prijs in ontvangst te nemen. Zij ontvingen een hotelarrangement uit handen van Jorn van Woerkom, Operationeel Manager Van der Valk Hotel Tiel.

Tiel - Om de consument kennis te laten maken met het streekproduct Betuwse Kersen werd afgelopen zomer een ludieke win-actie georganiseerd. Uit het hele land kwamen méér dan 10.000 inzendingen binnen. Er waren vijf hotelarrangementen te winnen, aangeboden door Van der Valk Hotel Tiel.

Tijdens de prijsuitreiking kregen de winnaars een ‘Flipje-goodiebag’ aangeboden, met onder andere toegangskaarten voor het Fruitcorso en het Flipje & Streekmuseum.Voor elke winnaar had fruitteler Aart Blom (directeur Fruitpartners Blom) bovendien een fruitkistje Betuwse appels & peren als verrassing meegenomen.

De winnaars van de Betuwe Kersencampagne zijn geworden de mevrouw Belder uit Veenendaal, mevrouw Jagai uit Den Haag, mevrouw Lin uit Delft, mevrouw Barten uit Barneveld en de heer De Leeuw uit Soest.

Meer info: betuwekers.nl

Meer berichten